szefunio - 2012-09-28 20:51:01

Czyli odpowiedzi na najczęstsze pytania

LS 2011


1. Dodawanie modów

Mody w archiwach .ZIP dodajemy do folderu:
Moje dokumenty > My Games > FarmingSimulator2011 > mods


2. Zmiana cen maszyn

Wypakowujemy archiwum z naszym modem, szukamy i otwieramy plik modDesc szukamy w nim linijki

< price>3000< / price>

gdzie 3000 to cena naszego modu, więc wystarczy zmienić te 3000 na dowolną liczbe.




3. Zmiana pojemności: przyczepy, prasy, kombajnu

Aby zmienić pojemność przyczepy lub częstotliwość wypadania snopków z prasy otwieramy plik .xml modu, najczęściej 'nazwa_moda.xml' i szukamy linijki:

< capacity>25000< /capacity>

i gdy chcemy zwiększyć pojemność lub zwiększyć przerwę między snopkami zwiększamy tą liczbę.
W przypadku kombajnu postępujemy tak samo, lecz zmieniamy liczbę w linijce

< grainTankCapacity>16000< /grainTankCapacity>

4. Dodawanie mapy
1. Ściągamy mape.
2. Folder z mapą wrzucamy do mods tak jak zwykłe mody.
3. Podczas rozpoczynania kariery mamy możliwość wybrania mapy.
4. Uwaga niektóre mapy trzeba rozpakować, tyczy się to map które są w formacie RAR..


[center]5. Nie mogę odpalić ciągnika

1. Ciągnika nie da się odpalić, w grze nie wyświetla się który przycisk wcisnąć aby to zrobić.
2. W menu głównym wybieramy Optionen następnie Sterung
3. Patrzymy które pozycje nie mają przypisanych klawiszy za odpalanie często odpowiada "missing zuendung"
4. Wciskamy obok danej pozycji i przypisujemy jej dowolny nieużywany klawisz (polecam F2-F12)
5. Cieszymy się działającym modem.




6. Zmiana czułości skrętu

wchodzimy w plik xml ciągnika lub kombajnu (nie modDesc tylko ten drugi najczęściej nazwa ciągnika lub kombajnu, i jeżeli maszyna skręca za wolno to zmieniamy
               

<wheel rotSpeed="60".

w obu linijkach gdyż jedna odpowiada za koło lewe a druga za koło prawe, a jeżeli koła za wolno wracają to zmieniamy

<wheels autoRotateBackSpeed="2.5">.




7. Zwiększenie/zmniejszenie mocy w traktorach i kombajnach

Aby tego dokonać należy odnaleźć w pliku z danym traktorem lub kombajnem plik XML. Otwieramy go za pomocą notatnika i szukamy następujących linijek:

<motor minRpm="600" maxRpm="1200" brakeForce="7" forwardGearRatio="3.5 <br />3.8 3.5" backwardGearRatio="2.8" differentialRatio="4.5" rpmFadeOutRange="4"><br />
<torque rpm="600" torque="2.9"/><br />
<torque rpm="1000" torque="3.2"/><br />
<torque rpm="1200" torque="3.5"/><br />
<torque rpm="1600" torque="3.5"/><br />
<torque rpm="1800" torque="3.2"/><br />
</motor>

torque rpm - odpowiada za prędkość.
torque - za moc pojazdu
Po zwiększeniu liczb należy zapisać zmiany




8. Zmiana skinu maszyn

1.na pulpicie tworzymy 2 foldery: nowy folder i nowy folder2
2. maszynę w formacie zip. Wypakowujemy do : nowy folder.
3.pliki z nowym skinem (tekturami) wypakowujemy do : nowy folder 2
4. wypakowane pliki (nowy folder 2) z nowymi skinami(w formacie dds) kopiujemy do folderu z maszyna (nowy folder) i klikamy 'tak na wszystko' i podmieniamy skiny( tekstury)
5. po podmienieniu plików zaznaczamy wszystkie pliki ( z nowy folder) klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcje 'Dodaj do archiwum'
6.wyświetli nam się okienko. Format archiwum zmieniamy na zip. I nazwa archiwum najlepiej nazwać tak jak się nazywało przed zmiana.
7. spakowany plik wklejamy do folderu mods i cieszymy się nowym skinem

www.forumbezimienni.pun.pl www.inkwizycja.pun.pl www.td-zseis.pun.pl www.zarzadzaniepolsl.pun.pl www.smoczalanca.pun.pl